My Members....

Nov 24, 2010

50 First Date Versi M'sia Ker?

Salam...



aku ni layan melayan gak citer2 kat tv3 nih...termasuklah drama kul 6.30 nih...SERIBU KALI CINTA em...klu tengok gaya memang cam filem 50 FIRST DATE...

korang penah tengok tak? citer nih romantik abisss...ala pelakon dia Adam Sandler gan Drew Barrymore....

jalan citer SKC nih lebih kurang filem tuh lah......cume cite tv3 nih agak complicated skit coz drama kan...kene lah banyak element utk jadi panjang citer tuh...

tapi yang tak best pelakon SKC nih cam kureeeeennngg skit...hehe...tak brapa nak minat lah kan...tapi dah tak de citer lain layan gak lah kan...

so...

bila layan ni leh lah tau saper yang jadi 10 Second Tom...hehe...maner lah tau SKC nak gak letak watak tuh...hahahahahaha
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...