My Members....

Nov 19, 2010

Kenduri Time Raye Haji...

Salam...

masa raya haji ari tuh atuk wat kenduri kat kampung...so aku pun kenelah attend...klu kat kampung ni biasalah mesti sme datang utk tolong menolong merewang....so aku tak de tolong pun...hehe...dtg pun dah dekat start kenduri dah...lepas org laki sume baca Surah Yassin...part yg pling aku ske pun sampai...hehe..pe lagi time makan ar...korang layan lah menu ari tuh ye...


ni menu...ikan tuh masak sos kot...hehe...aku ngap jer..tapi sememangnyer sedap...



aku yg konon2 malu lah hehe...



bila dah sedap melantak dah tak perasan dah pija ambik gambo nih...cam sayur je aku makan...tapi kat depan aku nih..hehe...sepingan ikan tuh aku nyer sorang...hehe...


ni aku pun tak tau naper pic nih de dlm hp aku...ni si amani n efa (pangkat dia gan amani mak cik ye...) tertonggeng main pe tak tau...tapi chumel...

2 comments:

akiratoriza said...

selagi blh melantak la cik tipah wei.. kang bl dh kuar baby 2 dok pening lak yg nih tak le mkn yg 2 pn tak le makn coz KOLESTROL.... hihihi...

Unknown said...

bedal je apa yang ada..
nanti dah ada anak
mula la tu tak boleh ni tak boleh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...