My Members....

Nov 27, 2010

Del's Kicthen...

Salam...

semalam aku gan opismate gi lah try makan kat del's kitchen...selama nih lalu jek....coz tak tau restoren nih halal ke tak...bila dengan tak sengaja terparking kat depan kedai tuh baru lah tau memang de logo halal pun...so makan lah kat situ...memang agak mahal lah kan...tapi berbaloi2....korang tengok n layan lah gambor kat bawah nih ea....

ni air aku gan k.sha...milo blended...choc tuh keras ye...sedap n yummy sesangat...

ni lah menu aku...mi goreng mamak...sedap ye...walaupun banyak sangat vegie nyer...

ni k.no nyer menu...fried kuew tiaw...em...k.no kata ala2 jek...tak best sangat...


ni air k.no...ice lemon tea...sedap gak ye...

menu utk k.sha...mixed fruit...sedap gak ye...buah2 dia pun sedap2...peach, watermelon, grape n byk lagi lah...

ni suasana dlm kedai tersebut...best kan..hehe...

ni lak pandangan restaurant dari luar...em...bukan hell kicthen ye...del's kicthen...korang leh lah klu nak try..

3 comments:

akiratoriza said...

yummy...yummy...masih melekat rasa milo ice blended 2 kat tekak nih... memang superb la, mahal xkisah asal bnd yg diminum n dimakan 2 memang berbaloi kene kat tekak sndiri....

Sok-sok blh g lagi kan..... tp smpt ker????

Unknown said...

kat mana nih ekkks?? manalah taw aku bole belanja hb time bday dia nnt...

akiratoriza said...

wei aku tag ko.. jom join

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...