My Members....

Aug 19, 2011

Aisy Stomach Flu Part II

salam...

ok smbung citer pasal tido kt entry nih semalam...

tetiba dalam kul tiga tu aku kejut hubby...

soh dia balik umah skang gi ambik breast pump...

aku lupa nak bawak...dah bengkak n sakit gila dah masa tu...

then hubby pun gah mamai2 gi lek umah terus beli sahur utk kami...

pagi2...gah sahur tu aisy pun bangun...

tengok dia dah segar skit...

alhamdulillah...

dah tak muntah lagi dah...



hubby gah bermain2 gan aisy...

tengok la tu dah leh bermain2...alhamdulillah...




mula2 main gan tweety bird dia...dah boring korang tengok pe dia main...

hubby tarik tangan dia...coz dia nak.....

cabut drip kat tangan dia tu...

tengok tu gan mulut2...begitu khusyuk nak tarik benda tu...

nih lak gambar mama yang kepenatan...buruk benor lahnyer...

eh tersenyum lak...gambar senget lah nyer...

celluuuuppppp.....

baaaaaaaa....

main psp papa lak....

fire...hehe...papa dah senang hati tengok anak dia dah sihat...

borak2 gan papa pulak...



nih dia gah minum air garam tu...mmg sedih n tak sampai hati...
orang tua pun tak ske air garam tu...
nih dah terpaksa...aku kuatkan diri gak tak menyusukan dia...

nih setelah buka drip tu...tengok darah naik...mungkin coz aisy asyik gerak2kan tangan dia...
n discharge ari sabtu petang...alhamdulillah...
nanti korang tengok lak ubatan yg doc bagi ye...


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...