My Members....

Mar 6, 2014

Citer Pasal Stroller Pulaks...

Assalamualaikum...

orang sibuk citer pasal hanez suraya, mr R dan liyana manan...
aku sibuk citer pasal stroller pulak...
hahahaha...
aku beli stroller ni dulu masa aisy baru lahir...
sebenarnya mmg bagus kalau kita ada anak kecik n ada stroller...
n aku pilih maclarren techno kot...
aku pun tak hingat dekat 4 tahun lepas kot beli..
n sampai sekarang masih lagi berfungsi dengan baik...
qualiti pun masih 90%
tujuan entry ni bukan nak jual stroller ni..
cuma nak bagitau senang klu de stroller ni...
kerana bila ada anak kecik ni senang derang nak tido terus jek letak kat situ..
lagi pun klu bawak gi shoping complex sangat penat klu nak dukung...
lagi2 size cam xxl ni...
pastu barang-barang yang beli sangkut jek kat stroller tu...
botol air ke...
makanan ke...
pastu budak2 ni pun tak berlari ke mana2 duk diam jek...


seriously tapi ada kes tu...
mak shopping syok je tolak stroller dia
stroller dia cam aku la anak mengadap depan...
tak mengadap mak...
tetiba dia tengok anak dia tak de rupanya kat tmpat stroller tu...
de kat satu makcik tgah pegang anak dia...
dia pun tanya asal ambik anak dia...
makcik tu kata geram tengok anak dia comel..
tak berderau lak darah klu camtu...
nauzubillah...
so hati2 lah...
klu nak yang bagus mmg beli quinny...
tapi harga mahai la skit...
n agak berat dan besar klu letak dlm bonet...
tapi serious santek dengan warna2 terang dia tu...
aku minat sangat..
hehehe...

tertido sudah arief...
kepenatan....
mak pun bersenam gak tolak dia...
hahah kbai!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...