My Members....

Mar 3, 2014

Kawan - Satu Kepala!!

Assalamualaikum...

yup...citer pasal kawan ni...
aku mmg jenis orang yang tak de kawan...
bukan tak de tapi tak ramai...
bila dah berfamily ni lagi lah...
hubby aku n anak2 tu la kawan aku...
siblings tu jek la...
kawan2 opis...
kawan2 lama tu ada tapi tak lah rapat...
kawan2 opis pun jumpa kat opis...
jarang lah nak hang out sesaja...
mmg tak de...
huh! sangat anti sosial aku ni...

em...nak wat camner...
tapi yang aku perasan...
aku klu berkawan yang penting satu kepala...
yang lain rupa bentuk, paras muka, warna kulit, tahap kecerdikan..
mmg aku tak kisah...
n klu tak satu kepala aku akan cuba kurangkan bercakap dengan dia...
lagi klu tak suka lansung mmg tak bercakap lah aku...
tetapi dari pada happy go lucky person turn tu very silent...
hambik...


hehe..seriously i miss my friend...
banyak pengalaman yang awesome dengan derang...
ni je yang aku jumpa pic aku gan kawan2...
hahaha...sangat loser kan..
aku contact balik gan derang pun sejak terciptanya fb aku tahun lepas...
hahahaha..
sedey...
kbye!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...