My Members....

Jul 8, 2014

Review Thistle Hotel - Executive Room

Assalamualaikum...

kan aku buat birthday suprise tu kat thistle hotel johor  bahru kan...
ye mmg aku duk johor bahru jugak...
n thistle gan umah aku just dlm 5 hingga 10 minit sahaja...
mmg dekat sangat..
n naper aku pilih utk buang duit duk hotel dedekat camtu...
here the reason ...
1. budget ciput jek...so tak de duit minyak dan toll
2. tak penat...datang utk berehat...klu dua tiga hari duk hotel boleh le jejauh...
ni stakat sehari..kang balik lagi mmg penat la...
3. dengan budget yang ada dan tak nak penat2 ni...dan kehendak yang nak tido kat tempat lain selain kat umah utk merilexkan diri...siyes aku pikir thistle...
4. tempat makan semua dah familiar...tak yah la nak cari tempat makan yang tak tau makan sedap ke tak...

ok satu lagi thistle ni klu korang kuar je hotel dah nampak kfc dan klu jalan depan skit da ada mcd...
sangat mudah kan...
bagi sesapa yang dari luar mmg senang nak cari makan kat sini..
klu minat makanan india...ada asoka kat blakang hotel ni...tapi kene pusing2 skit la..
klu minat makanan lauk2 dan tomyam ape lagi ke stulang la kamuu...
pun dekat jugak dlm 10 minit dari hotel..
nak ape lagi shopping complex..jugak 10 minit..
hotel ni siap sediakan shutter bus utk ke city squre, legoland dan beberapa tempat lagi aku tak hingat...

bilik yang aku tempat ni mmg aku bagi 10/10
semua baru dan best...
mari tengok suasana bilik... 

gambar daripada katil dan sambil baring2 boleh nmpak bilik air...
kang senang nak pantau budak 2 tu mandi...


dia punya sink...sangat cantik...
banyak giler cermin dlm bilik air ni..
depan blakang semua cermin...

tu pic dr dlm bilik air...
bidai tu aku tutup...
so tak nampak la katil..
klu mandi kat bath up tu dan tirai tu kita bukak...
boleh tengok tv sambil mandi...
tak ke heaven tu...
emmm...nyaman...

ni kiranya tempat buat air dia...
siap la dengan mesin expresso ni...
kemain kan..


menda ni sume aku bawak balik umah jek...
dah sejuk2 dlm bilik mmg tak la nak minum menda2 sejuk ni...

ni almari dia...
siap dengan iron dan iron board..
tak yah mintak2 da...

haaa ni plg best...
kebanyakan hotel sejadah mesti kene mintak..
yang ni dah siap sedia...
alhamdulillah...

barang2 toiletries...

bunga orkid ni mmg cantik tau...
ske iollsss

ni pun barang toiletries jugak...

sekian...
utk yang berminat boleh terus ke 
atau hubungi 07-222 9234

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...