My Members....

Jul 21, 2014

Gaza, Boikot dan MH17

assalamualaikum...

tiga menda ni dari tadi aku duk fikirkan...
kesedihan untuk mereka di gaza...dan juga tragedi MH17 tu mmg terkesan...
lagi2 dengan status fb dan twitter yang banyak bagi perkabaran yang sedih...
mmg makin terasa...
pasal boikot...aku dalam usaha untuk boikot berjemaah...
berjemaah dengan korang...buat la ape yang mampu...

dalam bulan puasa ni...dengan nak raya...
adoi aku doa keluarga yang ditinggalkan oleh orang2 tersayang dapat terima dengan redha...
mmg susah la nak terima tapi ni ketentuannya...
mmg klu aku ditempat mereka pon mmg T_T...


semua jom la kita sama2 memboikot...
harap dengan usaha kita yang tak seberapa ni...
bak kata orang at least it something daripada nothing kan...

berat yang memikul mmg berat...
kita yang hanya fikir dan lihat pun terasa keberatannya...

#prayforMH17
#prayforgaza
#teruskanboikot




Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...