My Members....

Jul 7, 2014

Day Two - Thistle Hotel, Johor Bahru

Assalamualaikum...

biasalah day two kita mesti la gi bfast...

 memasing dah standby gan swiming suit memasing...
aku gan arief jek takde swiming suit...

 ni jek makanan yang aku ambik...
mmg tak la...ni jek yang aku sempat snap...
betapa bz nya aku melayan double a tu...
tak sempat nak snap yang lain...
mmg lazatttttt...

arief mandi, pastu naik....
dah panas turun lagi mandi...
kemain dua tiga kali naik turun naik turun...

mama gan aisy...
budak ni la paling happy sangat...


naik gan aku pulak...lepak kat tepi...
tengok bibir tu pun terketar2 nak senyum...

dah naik budak ni...
ingatkan naik mandi terus nak checkout...
rupayanya dia layan mandi kat bathup lak...
kul 12 jugak aku turun checkout...

lastly pic gan birthday boy...
happy birthday semoga sentiasa dilindungi Allah s.w.t...
amin....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...