My Members....

Sep 21, 2010

Citer Hari Raya Ke Dua

Salam...

ok selesai beraya di hari pertama di rumah mak mertuaku....petang tuh trus gerak ke umah mak lak...yahooo...lek kampung...kampung ker? pekan nenas je kot...haha...then malam tuh terus gerak gi umah atuk kat benut...habis membakar duit aka main mercun kat sana terus gerak lek pekan semula...penat semestinya coz raya kedua pepagi lagi nak kene bangun utk gi berjalan2 ke umah2 makcik2...so ni gambar pagi raya ke dua...

ni lah kuaga aku yang tak sebesar mana...tengok lah betapa chubby nyer sofia nayli itew...

ni aksi bebas...semuanyer cam buat iklan gigi...

ayah gan mak...

hubby n me...puyot tak nampak sangat...tapi peha yang besar cam drumstik tuh mesti korang prasan kan...

gambar bersama sibling...

ni adalah komplot untuk membunuh abg ipar masing2...haha...

ni kaum pompuan kat family aku...hehe...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...