My Members....

Sep 1, 2010

OST Syurgamu Ramadhan

salam...

sempena ramadhan ni citer ni memang aku mengikuti...tapi biasalah disebabkan masa siaran tuh dah kul 10.30 malam...kadang2 tuh ter'miss' gak...hehe...tapi sok officemate aku mesti update aku lek pasal citer nih...so korang layan lah lagu azfar (ex - OIAM) Akan Ku Jumpa...bak kata mak aku...leh sedih tau klu dengor lagu nih...hehe...

adoai cakap jek pasal mak terus rasa lapor lah plak bulan2 poce nih...

AZFAR - AKAN KU JUMPA

Ku mengatur langkahku
Jalan tanpa bayang-bayang mu
Langit dan bumi setia menemani ku
Matahari menyinar tak pernah berpihak pada ku
Ku kepanasan tanpa perlindungan mu

Hari berganti hari aku masih teguh menanti
Hadir diri mu dalam hidup ku ini
Rasa kecewa ada bilakah kita nak berlari
Namun yakin ku takkan ku temui

Ku takkan pernah cuba berhenti
Wajahku mencari cinta
Yang ku tahu hanya tuk diri ku
Kan ku terus cari sampai hujung dunia

Kerna ku tahu akan ku jumpa diri mu
Dan ku kan terus menempuh mimpi-mimpi ku selalu

Ku lihat semua gembira
Bila mengenali erti cinta
Senyuman ku beri hanya duka
Bila ingin teman tuk berbicara

Cinta datang sembunyi
Andai ku kabur mencari
Hadirlah dalam hidup ku ini
Cinta datang engkau pergi
Bila langkah ku cuba
Untuk mengejar diri mu
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...