My Members....

Sep 23, 2010

Oppsss...Sori Terkentut lah....

Salam...



tetiba nak citer pasal kentut nih...
slalunye sebelum kahwin memang susahlah korang nak dengar BF or GF korang kentut kan....
bila dah kahwin nih sememangnyer leh lawan bunyi kentut mana yang paling kuat...haha...
tapi klu tetiba terkentut didepan khalayak ramai...
haaaa korang bayangkan lagi teruk klu situasi tuh dalam lif...
dah lah memang sume senyap jek bila naik lif...
then dengor lak bunyi kentut korang...PPPPppprooooOOOOOOTTttttt..... 
pe yang korang nak wat...

A. Oppsss...sori...(then muka korang mesti dah cam pkai blusher color merah pekat...haha...pastu mesti wat muka cute)
B. Wat dunno je....n korang pun wat2 tercari2 sape yang kentut padahal sememangnyer sume tau memang ko yang kentut...(ni kira tak leh nak terima hakikat terkentut depan orang lah nih)
C. dah terbiasa kentut depan org...then siap cakap naper tengok2 korang tak penah kentut ker????


klu aku.....hehe....lum jadi lagi...
tapi kemungkinan besar aku akan pilih.....
B kot...kuang kuang kuang....

2 comments:

m y a l i s h a said...

kalau aku pilih no 2 jugak gaknya.. pastu cecepat keluar lif.. walaupon nak turun tingkat 10 but kalo lif berenti tingkat 2.. mari keluar sahaja.. sambil muka blushing abis menahan malu..

diana said...

mak akak pernah cakap
kalau dari kecik tak reti kawal kentut
sampai tua la perangai
kentut merata2 tu akan kekal..
jadi dari kecik kita kena ajar kawal kentut di depan orang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...