My Members....

Mar 19, 2011

Hadiah Oh Hadiah...

salam...

alhamdulillah...hadiah utk GA n contest yg aku menang dah dapat pun...

first...nih daripada Jejari Asmara...sangat lama dah dapat...tapi baru ni nak up entry...

sorry...hadiah kat kampung...tu yg lambat sikit tu....


ni GA yang aku join...

n ni bukti hadiah dah sampai...

ni lah brooch itew....

then dapat satu lagi hadiah...dari ticer syah....

ni GA yang aku join...


ni hadiah yg dengan selamatnyer sampai...

ni barang dlm kotak itew...

ye cantikan gelang tu kat tangan aku...ahaks...


ni lak ticer syah buat khas utk pemenang GA...tengkiu2...



4 comments:

akiratoriza said...

wah dahsyat ko sekarang kayuh join GA/contest ae... rezeki murah la taun ni... hihihi...

Mama Kembar 3 said...

bestnya banyaknya hadiah, congrats!

pija vanilla said...

amboi byk dapat GA erk... murah rezeki aisy yer.. plz2 masukkan gambar aisy lg..

Imaan09 said...

tahniah...
cantiknya gelang tu.,.!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...