My Members....

Mar 19, 2011

Hadiah Oh Hadiah...

salam...

alhamdulillah...hadiah utk GA n contest yg aku menang dah dapat pun...

first...nih daripada Jejari Asmara...sangat lama dah dapat...tapi baru ni nak up entry...

sorry...hadiah kat kampung...tu yg lambat sikit tu....


ni GA yang aku join...

n ni bukti hadiah dah sampai...

ni lah brooch itew....

then dapat satu lagi hadiah...dari ticer syah....

ni GA yang aku join...


ni hadiah yg dengan selamatnyer sampai...

ni barang dlm kotak itew...

ye cantikan gelang tu kat tangan aku...ahaks...


ni lak ticer syah buat khas utk pemenang GA...tengkiu2...



Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...