My Members....

Mar 10, 2011

Pembunuh Lipas Berkesan!!!

Salam..

korang nak tau nak guna produk pe utk halau lipas2 kat umah...

ni haa....produk nih mmg best n berkesan...kat umah aku lah...

habis sume lipas mati tergolek2....

hehe....best2...umah aku dah bebas dari lipas...





ha...ni lah produk nyer...korang leh try ye...



5 comments:

MummyEcha said...

mana nak cari mr.combat nie...kat umah pun dah banyak sgt lipas huhuhuhu....geram jer tngok....

Anonymous said...

siyes ke bekesan ?ahahahaa

p/s: matilah lipas rumah aku lepass ni..wakakakkakaa

anisyafrina said...

pernah gune produk ni.. memang berkesan.. tp yg x bestnye smua lipas keluar cr benda ni sebelum mati.. adohai.. huhu~

~~@lyci@~~ said...

bagus ekkk produk ni.. nk try la.. tq ekk singgah blog alycia ;)

alexa yussida said...

tarakan! hehe kat sini lipas kami panggil tarakan(dalam bahsa russia)..mmg sakit hati ngan tarakan ni bila musim panass..banyakkk je menyemak..dan dan je nak masuk fridge ! guna perangkap dr msia mmg berkesan..tehee..kat sini punye racun hampeh je..nasib baik tarakan kat sini kecik2 n comey2 je tak mcm msia siap bole terbang2..ee geli:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...