My Members....

Jan 30, 2014

Arief, Car Seat & Rambut...

Assalamualaikum...


aku tepek gambar ni coz...
dia skang ni mmg susah skit nak duk carseat...
yes...bila dia active dan tak leh gerak2...
terikat kat situ...
memang satu yang rugi pada dia lahnyer...
tapi mmg kene ikat dia kat situ jugak..
klu tak bila aku drive...memang semua tempat dia pegi...
silap2 bonet pun dia nak cek..
haha..so lebih selamat ikat dia kat situ...
sebagai umpan...kene la bagi dia biskut ataupun makanan yang mudah dipegang dan lambat abis...
selalunya memang aku bagi biskut lah...
so dia asyik dengan makanan...
toys...memang dia dah tak layan...
agaknya dah boring dengan toys2 tu...


pasal rambut pulak...
aku mmg tak penah potong rambut dia kecuali masa cukur baru lahir dulu..
baru lahir okeh...
skang umur dia dah setahun 4 bulan...
tapi masih cenonet jek rambut dia..
so bila jatuh...
memang lah biru sana sini...
panjat jangan cakap...
moto kakak dia pun dia leh panjat...
aku yang terjerit2 dah nih...
mild heart attact jap bila tengok dia berdiri atas moto kakak dia...

ok citer pasal arief dah abis!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...