My Members....

Feb 3, 2014

Diet Vs Food!!

Assalamualaikum...

aku nak share...
aku mmg agak gomok skang...
seriously mmg tak best klu gemuk...
sapa yang suke gemuk kan...
tapi aku mmg food lover...
ape jek sume aku makan...
pastu aku pun apply satu cara diet...
iaitu aku ambik nasi satu hari sekali je...
dan dalam kuantiti yang sikit...
means separuh dari yang dulu...
hahaha..bukan sebesar penumbuk aku okeh...
pastu malam tak makan...
tapi klu lunch tak ambik...
aku akan ambk dinner...

tapi.....aku perasan...
walau tak ambik nasi...
spageti sepinggan pun aku sental...
pisang goreng sebungkus pun boleh abis...
camne tu diet...
hahaha ni cara aku...
tak tau lah camner...
n sampai skang mmg tak turun lagi berat badan aku...
hahahaha apakah tujuan aku wat entry ni...

tujuan nyer...suka ati aku lah nak diet kot cara mana...
apakah??
aku kene tambah dengan senaman la...tapi seriously mmg tak de masa...
cara korang...

owh pasal makan ubat...
n pakai baju ketat tu...
aku rasa tak membantu kot...
coz klu korang makan ubat bergelen2...
pakai baju ketat2 tu..
tanpa control makanan korang...
sama jugak lah nyer...

aku dan makanan seriously susah dipisahkan...
lagi2 klu balik kampung...mmg hilang diet sume...
hadoi...
klu tak makan lapo sangat pulak..
klu makan sedap tak hingat dunia pulak...

nak gi gym cam syarifah sakinah lah pas ni...
hahaha ko hado!!

bye!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...