My Members....

Feb 12, 2014

Family Day - Tanjung Leman Lagi.....

Assalamualaikum...


tahun baru cina ari tu aku family suami buat family day...
as usual kat tanjung leman lagi...
dekat dan agak murah...
hehehe...jom check out pic kami yang dah berempat nih...

ye kami sefamily...
aku masih lagi berusaha utk kuruih...
tapi sememang nya susah...

ni hubby gan arief...tengok muka arief tu agak garang ye...hahaha


kat sana arief sibuk main jek...
tinggal dah mak pak dia...
join cuzzy main bola lahnyer..
cam dah besor sangat...


first time aisy main pasir...
yes dia mmg n tak nak naik dah...
seronok jugak tengok dia main pasir tu...


ni lak night xtvt utk aisy...
anak2 sedara somi yang arrange utk xtvt nih...
kemain semua ikut arahan...

makanan kami yang berlambak...
serius banyak giler...
bakar2 lagi...nasi lagi...yong tau fu lagi...
pergh...ikut hati semua aku baham...
tapi dalam diet...konon..
tapi serius mmg membaham setelah penah swiming mmg syok ooo...

ni tempat yang kami sewa utk bakar2 tu...

banyak giler derang bawak barang utk dibakar...
sampai pagi esok sambung bakar utk bfast pulak...
antaranya ialah otak2, sate, ayam, ikan, hot dog dan dgg burger...

ni caption semasa kat swiming pool...
siap ada game cari duit dalam air...
kemain masing2 cari...hahaha

ni pic bilik aku...
yang lain tu duk dalam dom..
ala bilik yang banyak katil tu...
aku lak sempat book bilik...
so tido blik la kami...
ok lah deluxe room dia...
bilik bawah kan so balconi dia terus ke luar utk ke pantai...

all mmg best giler lah..
tapi mmg penat melayan dua budak tu...
k bye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...