My Members....

Jun 4, 2014

She Start Choosing Her Own Stuff - Aisy Adawiyah

Assalamualaikum...

kita sebok nak pilih bag...
dia pun sibok nak pilih jugak...
mari kita layan ape yang dia buat...

dia pilih color pink...
girl always girls...
pink n purple mmg color pilihan...

apa yang papa dia buat dia pun sibok nak buat jugak...
tengok zip, tayar dan pemegang sama ada ok atau tidak...

try tolak - tolak skit...


haa siap dengan shades lagi..

peace yawww....kemain dia...

mama pun nak inter frame jugak...
aku yang masih gemok lagi...
tah bila nak kurus..
T_T
muka aisy tu asal ganas nooo...

ambik tutup teliga pulak...
rabbit color putih...

nampak yang pink terus ambik pink pulak..
kemain kemain...

papa dia membeli belah...
aku kene layan dia lah...
sib baik adik tido dlm stroller..
so senang sikit handle dia...

sibok nak membeli..
pas kitaorg beli barang kami...
gerak jek kuar...
tetiba aisy kata stop stop...
aku ingat nape la..
rupanya dia gi balik kedai tu...
ambik lugage yang color pink...
gan selamba dia jalan...
aku gan husband ketawa jek...
tukang kedai tu pun tak sedor dia ambik...
pastu sesi memujuk pulak supaya dia pulangkan...
sib baik dengor kata...
aku ckp suh dia gi bayar dlu...
pastu dia kata dia ada coin je...
so aku kata la tak cukup...
so bye bye pink lugage...


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...