My Members....

Jun 20, 2014

Wedding Shazreen & Safuan...

Assalamualaikum...

seperti yang di janjikan...
citer pasal pengantin baru ni menyusul dulu...
taraaa...

haa sama cantik sama hensome kan... 



aku gan pengantin...
ni time nikah...
tengok aku yang lebih tak heran anak kat sebelah...
pengantin muka dah cam patung...
hambooii cantiknya...

ni aku terlebih excited nih...
tengok pengantin senyum simpul jek...


kemain aisy duk tunjuk pengantin...
dia pun excited sama letew...


haaa...ni badge utk aisy...
kemain la bride's maid konon...


ni baru siap2 pakai baju...
aku ambik baju ni sehari sebelum derang nikah...
aisy kemain la sibok asyik la cakap nak pakai baju princess...
tu muka telebih happy letew...

dia mmg tau klu aku suh senyum...
gini lah gayanya...
menunjukkan gigi rabbit dua batang...


terkesima tengok pengantin pompuan...dah siap atas pelamin...


berarak dengan pengantin lelaki pulak....
haa cantik jek susunan dia...
kan...ni semua sepupu...

tengok tu kat tangan memasing ada ang paw...
duk paw pengantin lelaki letew...
adat orang johor....


tu tengah tunggu bersilat pulak...
kemain serious jek derang tengok orang bersilat...

hihi...ni mama dia gan anak dia...
dah macam anak aku pulak penggantin...
mengalahkan gambo pengantin kan dia...
ni pic pengantin semasa hari bersading...
merah mak ngah kannn...
selamat pengantin baru...
semua kekal sehingga hujung hayat...
khas buat shazreen dan safuan...
be a good wife...n cecepat la bagi kitaorang cucu sedara...hehehe...

sibuk2 kami...
arief sedap jek...
zzzzzzzz....




Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...