My Members....

Aug 13, 2014

Aidilfitri 2014

Assalamualaikum...

selamat hari raya everybody...
kita mulakan entry basi pasal hari raya yang dah 2 minggu lepas...
serious sangat bz...
ni baru sempat nak menghupload resize semua segala...
n pic ni je pung yang ada...

my three princess...
aisy, nayli and sara...
biasa la budak2 ni mmg suke sangat dengan frozen...

tengah2 main bunga api tu...
sorang lagi dah lari masuk rumah balik takut letew...


pagi raya...
ni pic mengada aku gan suami...

4 of us...
aisy sangat besar mata kamu ye...
arief pulak tengah tengok tempat lain... emm...

aku sefamily...
first pic : aisy, nayli n sara (cuzzie)
2nd : along with 2 princess n 2 hero...
3rd : me n my family
4 : pija, dd, a.mie, mak n ayah (the bujangs) 

ni dah balik kampung...
papa n his son..

kami bertiga beradiks...


arief haiqal...


ni pic raya ke dua...
kemain tak pengantin basi...
hwawawa...

ni lepak gan arief pulak...
pic aisy tak de...
coz dia sedap tido je.....







Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...