My Members....

Oct 28, 2014

Running Heroes - Running Man Episode 216

assalamualaikum....

aku baru semalam tengok running heroes ni...
awat kelakaq sangat depa ni...
mmg sesuai utk terapi bagi orang yang tengah stress...



hahaha..
jea suk jagi superman
ji hio jadi superwoman
suk jin jadi batman
jong kook jadi wolverin
hahaha ni paling lawak si kwang soo jadi avatar...
haha jadi hero lelama...ape akku tak hingat...
pasangan monday ni jadi putera monyet...



ni scene paling kelako...
hadoi boleh pecah perut sei...
gila la derang ni sangat kreatif tau nak fikir utk buat menda ni semua...

oo klu korang nak download...
korang cari episod yang tema dia main sorok2 kwang soo...
tu pun terbaik...gelak besar aku...

pada yang tak penah tengok aku galak kan tengok...
mmg lawak sangat...

sekian...


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...