My Members....

Oct 14, 2014

Bee Sting....

Assalamualaikum...

nak citer pasal pak cik arief terkena bee sting ni...
memula tu aku tak perasan pon...
n smpai skang tak tau pon bila terkena...

dia tetiba jalan terhenjut2...
ingatkan kenapa...
pastu asyik cakap leg pain...
aku pon belek2 kaki dia...
laaa dah bengkak pulak...
ingatkan terseliuh...coz budak laki kan...asyik la panjat sana sini...
then...bawak la gi klinik...

letak minyak gamat then balut camni gi klinik...


emmm masa ni doc dah kesan kene sengatan lebah...
aku risau jugak kot2 kene belah ke...
coz dia punya sengat ada lagi dalam tu...


haa bagi mainan utk leka kan dia...
then doc letak ubat bius...
n trus keluarkan sengat tu...
sib baik dia tak nangis...sebab gah khayal main kereta...
kemain lebah ni notty lee...


rasanya si maya the bee yang sengat dia...
hamboi comel sangat lebah camni...
hahaha...



2 comments:

juelee said...

bgsnya tak nages... kalau rayyan mau runtuh clinic tau, penakot ya ampunn

Unknown said...

saya pernah kena kat tangan.masa tu pegang pagar tak tahu ada sarang lebah..saya kena sengat tu sampai saya mennagis sebab sakit sangt..hero la dia sebab tak nangis..malu makcik ni tau..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...