My Members....

Oct 20, 2014

Simple Henna ..


assalamualaikum...

ni tukang buat henna aku...
dia pon saja tengok kat hp jek...









tarra dah siap diukir...
hihi...simple2 jek...
satu jam jugak pakai masa ni...

tarra dah kering...hihi....
bawak balik...
pakaikan si kecik aisy pulak...

haa tu dia...kemain bergambo dengan inai dia...

lebih kurang cam aku jugak...
yang atas tu tak dapat nak diselamatkan...
comot skit...

tetiba cam nak pakai lagi...
teringat time kawin dlu...
ala lupa pulak nak ambik pic inai time kawin...
hahaha...nnt la share lagi...
kbye!

3 comments:

lynndamya said...

Salam, haa tu dia pakai inai..teringat aku pernah sekali nak pakai masa kak sedara aku kawin, pakai~pakai~ lepas tu terlupa...sedar2 je inainya dah tercalit2 sampai ke siku (-..-') terus basuh..sedih betul, haha

Diana Rashid said...

cantiknya..lama2 boleh buat tempahan..ke memang dia keja buat itu jugak..

Fai CeritaCinta said...

fai pun suka pakai inai.. suke tengok jari merah berinai. hihi.. tapi sejak dah ada anak ni, memang takde chance la nak pakai.. belum sempat kering, ade je kang yang nak dibuat dgn si adam tu.. nak susulah.. nak tukar pampers la.. hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...