My Members....

Dec 9, 2014

Berat Badan Vs Nafsu Makan...

assalamualaikum..

ni gambar aku pada 6 tahun yang lepas...
berat badan hanya 55kg...
sangat best aku rasa...
tak terlalu kurus cam zaman skola...
dan tak terlalu gemuk cam zaman skang..
T_T

nak kembali ke berat itu...
makanya aku mmg takleh makan la setahun...
hahahaha...

ok terus terang je la kan...
berat skang 65 kg...
aku dr 65kg aku turun ke 63kg masa bulan puasa...
pergh sangat kan...
tp after raya...
berat aku naik balik 65kg...
T_T
nangis lagi...
so ajak en. hubby bersenam...
dia ajak main badminton...

khamis gomen johor balik awal...
so ambik peluang 1 jam tu utk main badminton...
first trial alhamdulillah ok...
takde sakit2 badan sangat....
ye la orang dah bertahun tak senam...

ni tempat kami bermain badminton
rm10 je sejam...
sape duk perling tau la kot...

harap2 kosisten la aku ni nak bersenam ni...

coz aku mempunyai nafsu makan yang tersangat2 lah tinggi...
pergh lagi2 tengok goreng pisan ke keledek ke
bubur cha cha ke
kek choc ke
pergh mmg goyah terus iman aku...

akan aku update jika berjaya...
klu tak berupdate citer pasal berat badan ni alamatnya mmg 
mmg sama atau kemungkinan besar bertambah la berat aku 
T_T
nngs lagi...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...