My Members....

Dec 28, 2014

Ya Allah Bantulah mereka... #PrayForPantaiTimur

assalamualaikum...

sedih...

pilu...

mereka kurang semuanya...

kita di sini masih makan sedap...

tidur lena...

lengkap semua...

mereka berlapar, dahaga dan keletihan...

bila tiba citer pasal bayi, anak kecil...

naluri keibuan aku mmg buat aku menangis...

mereka tak faham lagi...

mereka masih kecil...

Ya Allah bantulah mereka...

Ya Allah aku mohon yang terbaik utk mereka...

amin...

pada aku tak de citer pasal fahaman politik

tak de citer pasal kaum

tak de citer pasal warna kulit

tak de citer ko dr negara ape


aku harap semua yang bertanggungjawab ambil tindakan sewajarnya

buatlah sesuatu...

jika bukan utk kita, bukan utk keluarga kita

tetapi ia untuk pertolongan manusia sesama manusia...

T_T

permudahkan lah bantuan kepada mereka Ya Allah....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...