My Members....

Jan 7, 2015

Lepak @ Tanjung Puteri, Johor Bahru

Assalamualaikum...

disebabkan ramai sangat yang up kat fb 
betapa bestnya tanjung puteri ni
aku n hb pon gi la...
tak jauh pon dari umah den...

hb n me...
yawwww...

posing di gan arief...
tp arief tak nak bagi kerjasama pulak...

yeeee pose gan aisy...
n mak wee wit kat blakang tu..

tengok bunga ni pon jakun..
ala2 lavender kan...
tak tau bunga apa...

hb berselfie gan kanak2 itew...
ho ho ho....

main kat playground...
muka kemain serious arief

luas n best jugak playground dia...

tengok la kami bertiga ini...
arief kemain senggayut camtu...

pak cik santa 
ho ho ho...

mari la snap pic gan arief pulak...
mak cik santa kat blakang bajet cun jek pose..
hahaha...

terdampar arief...
kemain happy...

mak n ayah pon ikut skali...
cantik tempat ni...
aku je ambik gambar berapa pandai...

buai pulak...
pastu baru nak berjalan ke sebelah satu lagi...
hujan selebat2nya...
adoi...sib baik banyak shelter kat situ...
renyai sikit terus gerak balik...

tempat satu lagi pon best jugak.
nnt klu gi skali lagi akan aku update ye...


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...