My Members....

Jul 2, 2015

#mustseemalaydrama MAID

assalamualaikum....
 
salam ramadhan...
hari ni dah 15 pose dah...
kejap jek...
 
aku nak share citer pasal drama melayu ni...
ok iols mmg kurang tengok drama melayu...
selalu mmg dengor org citer kat fb jek...
 
tapi bila tengok iklan citer maid ni...
iols tetiba rasa teruja pulak nak tengok...
 
so terus record saja...
mmg susah la aku nak tahan mata kul 10 nak tengok kan..
so mari tengok time sahur...
 
first time tengok aida jebat berlakon...
sebelum ni aku mmg tak berapa nak suka dengan dia...
muka pon so so jek..
bila tengok citer ni..
aku rasa dia lebih cantik bertudung...
eh sesuka hati jek...
 
yang pelakon lelaki tu tak perlu la aku ulas panjang...
korang pon mmg kenal la kan...
 
tak de la nak mentel2... cam citer yang diwar2kan kul 7 tv 3 tu...
hehehe...gosipo la pulak pose2 ni ye...

so  far mmg slumber je dedua...
 

emm cumanya aku tak tau la ending nanti aku suka ke tak...
sebab aku mmg tak baca novel dia ni...
aku ada masalah klu baca novel mesti tertido punya...
bertahun la novel tu nak abis...
 

soo sweet kan...
hahahaha...
korang yang belum tengok
boleh la usha2 utk tengok...
 
sekian.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...