My Members....

Sep 14, 2013

DiNnEr @ KSL hotel & resort

Salam..

Kami sefamily g dinner gan opis mate last week..
Best gak la..
Dgn persembahan yg klako dr opis mate..
Ok layan our pic..
Owh pic sume gamba kami sefamily je..bole???
Haha biasala da anak dua ni x sempat nak snap benda lain...
Gamba2 ni je la yg sempat ambk..
Gamba makanan pun aku x ambk.. :(

Arief sgt senang nak layan mlm ni..xbyk kerenah..mungkin sebab dlm aircond n aku da siap2 bg dia mkn sblm g..so da kenyang kan..main je la..

Pic gan papa pulak..

Mama gan aisy..aisy xnak senyum pulak...masa ni baru smpai...so belum hilang segan lagi...bila time
Segan da hilang....haaaa smpai joget kat depan pentas..sib baik pentas tinggi klu tak...ada stage tu pun dia naik berjoget....

Ni papa camcore..boring kot..haha

Tarra!! Menang cabutan bertuah..yeay!! Alhamdulillah!!





Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...