My Members....

Sep 11, 2013

Things I HaTe About FaCebOoK

salam...

aku mmg baru jek buat akaun facebook
yes mmg baru...
tak silap bulan 1 ke bulan 12 tahun lepas kot...
n bila da ada nih baru perasan kakak n adik aku slalu komen pasal fb nih...
macam2 derang komen...
bila aku da de akaun sendiri baru perasan..
yes!! asal la derang nih buat camni, camtu dan macam2 lagi...
ok aku nak share things uols should not do at FB..

1.  pakai gambar orang lain...
     - siyes jangan la pakai gambar orang lain...okeh okeh pakai gambar anak boleh dimaafkan lagi la...ofcoz muka anak lebih comel daripada muka mak or bapak kan...atleast ada muka korang gak dalam pic profile tu...tapi yang pakai gambar getis bagai...dah kenapa? pastu suh approve as friend...pastu mmg tak lah nak approve...pastu dia private lak nak tengok gambar lain pun tak de...haih...camne tu...

2.  pakai nama samaran yang tah pape..
     - dah la gambar orang lain...nama pulak pakai nama samaran yang tak kenal...susah la...dah mak pak bagi nama sesedap, ada makna yang bagus lagi...pe yang nak pakai nama samaran bagai...emmmm lagi2 klu pakai nama artis ke nama kartoon ke sungguh kebudak budakan...

3. Update status seminit sekali
   - korang tak rasa annoying ke update status seminit sekali???? menyemak jek kat wall...mmg aku unfriend la klu camtu...apakah??

4. Status Tah Pape
   - dah lah seminit sekali pastu status tadi makan pastu basuh pinggan jap lah...pastu em tengok tv lak...pastu sakit perut la nape nih...pastu nak gi toilet lah...ha???? nak update gak...hadoi..leh tak bagi aku baca benda yang baru or ilmiah atau pape lah yang selain daripada cakap benda yang nonsense!!

5. owh satu lagi tag orang lain gambo ko sorang...
    - apakah motip anda???? nak suh sangat ke aku tengok gambo ko ke?? santek sangat ker? lagi2 klu gambar mmg tak de kene mengena dengan aku...cukup sekadar ko upload gambar masuk fb n dah secara automatik masuk kat wall aku...tak yah la nak tag bagai...

tu jek kot...
aku rasa mungkin korang jugak pernah lalui pe yang aku lalui...
ye lah korang lagi la lama ber fb daripada aku...
hehe...tapi bestnya kita mmg mengeratkan silaturahim la dengan member2 n sedara...
tapi plisss la jangan wat benda yang korang pun rasa annoying klu orang lain wat kat korang...
kbye!!

1 comment:

Wonderful Life with Mary Kay said...

Hehe.. betul gak tu. Waalu liza xdak fb tp annoying kalau tag nak minta dipuji. Haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...