My Members....

Sep 3, 2013

Girls Attitude!!

salam...


hehe gambar hanya hiasan...

aku nak citer pasal girl attitude ni...
tah korang perasan ke tidak 
pompuan n cermin mmg tak dapat dipisahkan...
ni zaman dlu la...
skang bila dah de hp yang canggih manggih nih aku tukar...
pompuan n camera hp mmg tak leh dipisahkan..
jap2 tengok hp...
pastu ambik gambar sini sana..
sikit2 ambik gambar..
including me lah..
of coz rasa rugi jek klu tak ambik gambar...
moment yang tak akan patah balik tu...
lagi da de anak nih...
mmg asyik la ambik gambar...
masa senyum, masa ketawa, masa nangis
semua masa nak ambik gambar...
aku rasa klu aku housewife mmg tetiap minit terluang nak ambik gambar...
haha merepek kerepek dah aku..
kbye!!

*tajuk tak sesuai gan isi
#ponbole

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...