My Members....

Sep 10, 2013

Story Mory Bout My Double A...

salam...


pic kakak nih aku ambik masa dalam kete...
actually tu hat adik dia...
as usual pe benda baru mesti dia yang nak rasmikan..
so berebut2 nak pakai hat adik dia..
malas nak memanjangkan citer aku bagi jek...
so hat adik dia pun kembang la sekembang kepala kakak...
haha sib baik kepala adik pun agak besar so after ni klu pakai tak lah longgar jek..
masa ni ujan dlm kete...
ye la anak dua nak kuar kete time ujan lelebat nih mmg lah satu masalah bagi aku..
yes mmg aisy dah jalan...
arief aku dokong..
beg lagi..
payung lagi...
sib baik beg anak2 hubby yang angkat naik atas..
bila dia balik keje yang time tak menentu...
kekadang awal, kekadang lambat...
aku mmg kene bawak naik beg aku sebab de susu yang aku pump utk arief...
so korang bayangkan tangan sebelah pegang aisy, 
sebelah lagi pegang beg n angkat arief...
tangan mana pulak pegang payung eh..
haha klu aku cam octopus senang skit...
haha...tapi tu lah reality nya...
so korang klu nak anak ramai sila duk umah bawah jek...
tak pun cari apartment parking kat bawah bangunan supaya tak kene ujan..



ok gambar ni aku ambik masa kul 6.15 pagi...
ye awal dan muka dia sangat happy...
aku pun pelik slalu klu bagun pepagi tu agak cranky nak melekat jek dengan aku...
tapi pagi ni dia agak ceria...tido cukup kot...
ke mlm tadi mimpi berenang dalam kolam susu...
haha...
then aku pun ambik la gambar dia tersenyum lebar pepagi...
owh ari tu kemain nak susu fm kan..
skang ni tak nak lansung...
mmg susah nak bagi...
ingatkan nak terus biasakan dengan formula milk..
ingatkan senang macam aisy dlu...
tetapi sangkaan meleset seleset lesetnya...
dia lansung taknak fm tu...
melalak2...aku pulak mmg tak nak paksa sangat coz belum genap pun setahun umur dia...
so skang ni pendekatan yang aku ambik coz bf dah tak dapat menampung keperluan dia...
makan malam dia agak berat...
kekadang bagi makan roti n jem...
atau nasi lembik dalam kuantiti yang banyak...
atau makanan ruji anak aku nestum...
juga dalam kuantiti yang banyak...
owh aku juga bagi dia makan pisang...
sangat mudah untuk disediakan berkhasiat dan mengenyangkan..
n aku perasan ape pun aku bagi sume dia makan n abiskan..
berselera dan tak cerewet dalam makanan...
alhamdulillah...


kbye!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...