My Members....

Sep 14, 2013

Infiniti Cinta - KaKa Ft ZiZan

salam...

si zizan ni mmg dah terjebak dengan dunia muzik pulak kot...
ye lah sejak dah jadi pengacara AF 9 nih..
nak tengok gak kan zizang serius nanti masa ada yang terkeluar...
owh kembali ke tajuk yang asal..
nih lirik lagu best..
jom join nyanyi sesama...

infiniti cinta - kaka ft zizan

Bermula bertemu gadis berkaca mata
Anggun ayu cantik paras rupa jelita
Tinggi 5 3 laksana primadona
Terigau mimpi -- khayal atas sana
Pernahkan terdengar tiada --
Itu -- ku dulu -- kasih lamaku
Seribu menggadai kau satu sumpah setia
...

Chorus:
Ucapkanlah kata-katamu dengan gurau sendamu
(Ku cuba menahan ketawa ku)
Jelaskanlah apa kau mahu
Kan ku sedia menunggu
(apa yang ku rasa kau dah tahu)
Takkan ada lagi cinta yang setara
Kau dan aku (takkan ada lagi).. kau dan aku

Apakah seorang raja tanpa permaisuri jelita di sisinya
Wowow..
Diri aku bisa jadi ratu kamu
(dan memang aku ratu kamu)
Oh andainya kau mahu cintakan ku

Cinta bukan saja bukti
Ku uftikan cinta infiniti
Janji tak ditinggalkan tetapi ditepati
Kau istimewa tiada metafora setara
Tiada metafora kerna kau tidak tertara sey
(Tiada metafora kerna kau tidak tertara sey)

[Ulang Chorus]

Satu satu aku mahu kamu
Dua dua hanya kita berdua
Tiga tiga bersama sama selamanya
(come on --)
Satu satu aku mahu kamu
Dua dua hanya kita berdua
Tiga tiga bersama sama selamanya
(yeah kaka sey)
Takkan ada lagi cinta yang setara
Kau dan aku.. kau dan aku
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...