My Members....

Nov 7, 2013

Waterpark legoland part II

Salam...

Ok smbg citer smlm kan...
Pic sekitar waterpark..

Ok tu kira cam playground waterpark dia..
N yes sgt besar n sangat exciting..
Kanak2 mmg la ske..aku yg jd mak pun ske..hahahaa..

Ni lazy river tak silap aku namanya...
Aku byk abiskan masa kat sini...
Rilex gan aisy n arief n papanya la..
Duk dlm boya tu..
Mmg banyak kali pusing jat sini..

Ni cabana yg aku citer smlm..
Rm150 utk half day
Rm300 utk full day..
Yg best korg leh tutup penuh so korg yg menyusukan anak leh susukan dlm cabana jek..
Nak tukar baju pun leh...
Xpanas pun dlm tu coz ada kipas..


Ok pic dalam cabana..
Ada rack utk letak beg...
Ada peti besi tu..so korg xyah sewa locker jejauh..masukan brg berharga dlm tu...
Pastu korg leh tinggal cabana..
Tp pastikan cabana terbuka..
Coz ada guard yg ditugaskan utk jaga cabana tu..
So dia akan jaga..sapa yg msk cabana ada tag kat tgn..so klu org lain msk..derang akan jaga...n aku mmg tinggal je cabana ni masa bermain..
Alhamdulillah barang semua ada n drang punya guard tu sangat mesra..
Makanan pun korg order dr guard tu e..
Nnt derang akan anta..

 cabana tu come with free :
- towel legoland 2pcs..sangat besor n selesa towel tu
- peti besi tu ( sangat penting ) coz locker jauh la..
- minuman bergas 4 botol n mineral 4 botol



Arief selesai mandi aku trus tukarkan baju..so aku pun skali tukar..
N he now enjoy his meal..


See papa n aisy...
Nak g mana ni..confius! 

Kami di gerbang waterpark legoland..

Papa di depan legoland...
Kami balik sehingga waterpark tutup..kul 6pm berhenti mandi..
Dlm kul7 baru kuar..

Ambk pic lagi..
Sangat penat...
Aisy ondway g car park da tertido dlm
Stroller..
Penat sangat dia..
Owh lupa nak citer..
Makan sangat mahal okeh..klu fikir mmg biasa la kan tmpt2 cam ni makanan mahal..
So klu de anak kecik bwk trus makanan utk derang..
Yg da besor ni mkn dlu kat luar kenyang2..
Pastu mkn mknan ringan je kat dlm..
So kuar mkn lagi skali lagi kat luar..
Ok tu je...
Korang yg lum pegi..jom la g...
Klu ada anak2 lagi best tgok derang have a lot of fun kat sana...

Kbye!!









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...