My Members....

Dec 11, 2013

Bonding Together...

Salam...


dah mereka berdua je kan selalu..
macam2 kerenah lah...
gaduh tak yah citer lah...
tp yang perasan mmg arief yang akan kacau aisy..
mmg ape yang aisy pegang confirm si adik nak..
n aisy masih kecik kan...
so perasaan nak mengalah tu mmg agak susah la...
kadang-kadang manja pun kemain jugak...
memasing nak hugging each other..
pastu selalunya arief akan nangis la coz aisy peluk terlalu kuat..
haha ingat adik dia dah besar gak nya...
pic kat atas tu time dedua baru bangun tido...
kemain bermanja - manjaan...
hehe...siap pegang2 tangan lagi...
gosok2 kepala la...
alahai...la..ye lah memasing kecik lagi...
n pada dia tu je la kawan main dia kat umah..



bonding time together...
harap2 dah besar nanti kamu rapat jugak lah camni..
share all things together...
have each other...
walaupun de masalah...
jangan selalu gaduh ye kamu kamu ni...

k bye!!



Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...