My Members....

Dec 4, 2013

Sri Kamariah Sports Day!! - Aisy kindergarten

salam...

dah lama citer ni baru aku nak update kat blog..
hihi..pon bole lah kan...
ni invitation card utk sri kamariah kindergarten sports day..


aku mmg excited lah nyer.. bila tengok kad pun dah beriya dah aku...
graduation day tu dia tak terlibat coz she still 3 years..
so terlibat utk sports day jek...



ni masa baru sampai kat hotel thistle..
sampai dlm kul 10.00 pagi..so bfast trus kat hotel..
derang sediakan makan dari kul 10.00 sampai kul 2.00 ptg...
so melantak je lah dah pree kan...


sibuk dengan balloon dia...
tu baju superheroes as the theme...
aku pakai baju biasa je lah..


 aisy with her teacher n her bff...

the menu's... ns lemak with sambal sotong main menu lah..
yang lain banyak...n aku makan banyak ialah roti dia...
mmg sedap...

mama n papa yang sibuk nak selfie jugak...

the ballroom...tengah2 tu tempat berlari2 tu lahnyer...

the deretan of toddler...

arief pun ada...ye la takkan nak tinggalkan pulaks kan...
tengok tu khusyuk bebenor..

ni masa performance dia...nyanyi lagu head n shoulder, knee n toes...


also masa performance gak...

there ada 3 branch sri kamariah tu...

arief pun sibok nak naik atas stage...hihi...

tengok duduk atas stage...selambe je...

masa menari2 menyanyi dia okeh je...
bila part sport jek... aku yeye je on video tetiba dia tak nak lari...
adoai...sedey tul...takut ke ape ke aku pun tak tau..
tapi dia mmg terus tak nak...jalan keluar wat selamba jek...
hahahaha...orang lain dapat hadiah dia tengok jek...
tak de sedey ke ape ke wat tak kesah je...
haha...tak sports sangat lah day tu...hahaha


sebelum balik melantak dlu...then aisy main lah gan member dia kat area kolam ni...
tu jek....

kbye!..oo ni last year dia kat kamariah kindergarten...
dari baby kot aku anta kat sini...
rasanya semua teacher kat situ kenal dia..
ye lah mesti lah aku ada sebab2 tertentu tukar kan dia skolah kan..
so chauuuu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...