My Members....

Dec 12, 2013

MohD ArieF HaiQal...

Assalam...

alhamdulillah...
mohd arief haiqal dah berjalan pada umur setahun 2 bulan...
kakak dlu setahun 3 bulan baru berjalan...
cepat sikit lah...
tapi nak melalui fasa untuk berjalan tu mmg sedih...
coz dia jadi sangat kurus...
deman, batuk n sesema...
pastu makan pun sangat memilih...
turn up dia jadi sangat kurus...
alhamdulillah selera skang dah pulih seperti selalu...

pakai cap papa lah nya...sangat ske klu dapat pegang steering tu...
berangan nak drive kot..
turun papa punya hobby lah kot...
racer lah nih...hahaha...pon bole...

ni sebenarnya hat dia...
ni pun lah tempat duduk sebenar dia dalam kete...
kene ikat kuat2 kat blakang...
klu duduk gan aku...em mmg tak leh diam lah..
klu leh satu kete dia pusing sampai ke bonet...
hahaha...
its all bout my mohd arief haiqal...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...