My Members....

Nov 10, 2014

Easy Peasy Recipe For Kids

Assalamualaikum...

aku mmg tak pandai masak...
stakat masak utk anak2  n suami boleh la...
yang senang2...
tapi biasala kanak2 bila makan nasi je boring kan...
lagi arief memang senang bosan...
so ada kengkawan yang hantar recipe yang sangat mudah dan menarik utk dicuba...
so aku share kan jugak utk korang...



.
senang kan...mesti garing, masam, pastu ada choc pulak...
kanak2 mesti suka...

karipap nutella...
gila sedap ni...


Muffin pon ada jugak...

ni paling comel...
bukat stakat kanak2 je suka...
agak2 korang punya anniversary...
pepagi tu buat bfast ni...
alolololo comelnya...

ni pon senang kan...
best jek..tapi rasanya tak tau la...

recipe ni paling selalu aku buat...
sampai boring derang...
hihihi...

korang de recipe lain nak share...
yang senang2 la....





Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...