My Members....

Nov 21, 2014

Majlis Aqiqah Arief Haiqal...

Assalamualaikum...

last 2 weeks...
kami ke kota tinggi untuk tengok sendiri kambing untuk aqiqah arief...
alhamdulillah semuanya  dipermudahkan...
ambil package terus gan 

siap sembelih,
siap masak,
siap hantar,
n siap ada orang tukang serve...
alhamdulillah harga masih dalam budget...

ni kambing yang tinggal...
yang lain dah sold out...
hahaha tinggal 3 jek...

kambing yang kami pilih...
lagi satu tak de tanduk...
ni ada tanduk siap...
kemain...

tengah proses melapah selepas sembelih...

satu menu kambing golek...
satu lagi kami mintak masak blackpaper...
takde pulak gambor...
tapi mmg sedap lagi menyedapkan...
pueh hati la...

anak2 sedara sibuk dengan tupai dia...

sibuk jugak bergambar dengan hubby...hehehe

ok dengan arief jugak...
kemain senyum arief ye...
mama nak beromantik2 menyelit pulak dia...

kemain senyum kambing aisy ye...


ok close up muka arief...
kemain serious jek kan...

arief dengan kengkawan...
senyum penuh nampak semua gigi...

kakak senyum nampak dua batang je gigi...
ala2 rabbit pulak...
hehehe..


muka kepenatan meniup belon...tak kembang2...

alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar...
klu sesapa nak order jugak...
area johor bahru...
meh click fb dia...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...