My Members....

Feb 24, 2011

statement jage hati!!

Salam...

em ari ni nak citer pasal jaga menjaga hati org nih...

memang lah bagus klu menjaga hati org kan...

tapi jangan lah lelebih sangat....

puji up sangat...sampai org tu pun perasan..

rasa cam fake lah plak...

klu dah tak cantik...tak yah lah puji melangit cantik kiah...cantik ko...

ti kang org tu perasan cantik camner lak?

cam org yg masuk rancangan mentor tu...

aku pun pelik lah...dah memang nyata lagi bersuluh nyanyi hampeh...

lagi nak gi masuk rancangan mentor...

ni mungkin pasal tak sedar diri yg mmg nyanyi tak bagus or...

org sekeliling yg bagi kenyataan menjaga hati...

ok fine klu dia kata just nak glamor masuk tv....

tp agak2 lah klu nak glamor pun...tak kan sampai nak memalukan diri...

em...jaga hati org ada batasnya gak...

dah klu dia wat tu salah...

tak kan nak cakap...eh sume ko wat tu tul lah...

sampai bila dia nak sedar...

setiap org de kekurangan n kelebihan...

em...tapi kang klu terus terang sangat kang nangis terjun bangunan lak org tuh...

haha...hambek ko...tak pasal2 jd saspek membunuh tanpa niat...

adoai...susah...nak jaga hati instead of jujur...em..


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...