My Members....

Feb 16, 2011

TrUe LoVe

Salam...

dulu aku memang ske sangat tengok drama jepun...

banyak drama yg aku tengok...

n de satu drama ni dia pakai tag line ni...

'TRUE LOVE NEVER RUN SMOOTH'

korang rasa? tul ke? 

aku...em tul lah...coz true love ni susah nak dapat...

cam dlm citer tiramisu...

cinta sejati cam hantu...banyak yg bercerita...
tapi susah nak jumpa...

lebih kurang camtu lah...

 bila kata cinta sejati mesti banyak dugaan...
itu yg buat cinta korang tul2 kuat...

correct?

2 comments:

Unknown said...

cinta sejati juga perlu banyak pengorbanan.. sampai kdg2 aku rasa nak aja korbankan mereka2 tu semua.. tp agaknya cinta aku ni suci murni x der lah tergamak aku nak korbankan mereka.. at last aku yg perlu banyak bekorban..urmm.. ko paham x?? kalo x paham buat2 paham je lah.. hahahaha

akiratoriza said...

lorr berjiwang pulak mama aisy nih!!! aisy tido ker?? hihihi..

betul la beb apa yg ko tulis 2.. hanya diri kita sendiri yg tau true love 2 mcmna kan.... erm bila dh kawin ni kene lupakan pasal true love ni n seben la true love kita walau kekadang ada wat sakit ini hati... huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...