My Members....

Feb 22, 2011

Respon Suasana Romantik???

Salam...

tempat : dapur
aktiviti : si isteri - gah basuh pinggan, si suami - gah isap rokok kat balkoni dapur
situasi si isteri dan suami bila pas makan....
mereka gah borak2...
biasalah citer pasal keje...pasal rumahtangga...
tetiba si suami terkuar gan dialog ni...

si suami : em...syg tau tak...tadi kat tempat keje asyik ingat sayang n baby jek...
rasa cam makin ari kan...rasa makin sayang lak kat syg...lagi pas de baby nih..cam makin bertambah2 sayang tuh...

si isteri :   ~   (khusyuk lah konon basuh pinggan...) (padahal malu tak tau nak wat pe gan pengakuan si suami yg tetiba jd romantik)

senyap...

si suami smbl terseyum tengok je muka isteri yg kononya khusyuk basuh pinggan...

si isteri yg perasan tenugan suami tu pun kuar dialog nih...

si isteri : ah? pe tak dengar... (padahal dengar...tapi tak tau nak respon camner...) (atau mungkin saje nak dengar sekali lagi...hehe)

si suami : em tak de pape...


so skang korang rasa yg aku nih tak pandai nak respon kat hubby bila suasana romantik tu ker? 
or tetiba hubby aku yg tak kene tempat nak beromantik...
ye lah kan tak kan aku nak peluk lak hubby gan tangan basah2 tu..
kang dia lak pelik...eh lelebih lak isteri aku nih...
tak kan nak cakap tq b...em baik sangat lah plak...
em...so camner nak respon bila tetiba si suami meromantikan keadaan kat dapur tuh...
hadoai...hampeh tul aku nih...em..
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...