My Members....

Jun 7, 2011

Aisy Demam!!!

salam...

sedang sume sibok gan nora elena...

tetibe cik aisy nih demam lak pulak...

tak tau lah naper...

tetibe jek badan dia panas...

tapi lum lah sampai 40'cel lagi...

cume plg tinggi pun 38'cel...

gambo nih aku ambik kul 12.00 pagi...

masa tuam pale...pas makan ubat...

gambar tak terang coz papa tido lagi...

tengok tu dah tertido...syok ye...cian anak mama first time tu dmam...

ni lak gambor kul 3 pagi...masa dia bgn nak susu...aku pun bukak lampu...
coz hubby pun bangun sama...tengok temp dia skali...

dah ok dah...then sibuk lah main gan termometer tu...

huuuu...tp skang dah ok cume batuk n seseme jek tak ilang lagi...

korang de ke tips2 nak ilangkan batuk n seseme?
cian aku tengok aisy...asyik tersedar jek klu tido...


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...