My Members....

Jun 2, 2011

New Gadget...

salam...

haaa...cube teka pebenda yang aku baru beli nih...

Camera SLR??

iphone??

haha....alahai...

aku baru beli nih ha....


card reader jek...tapi leh masuk pelbagai saiz lah...
sangat comel kan...aku ske...wlaupun bukan color paveret...tapi..
ske gak...

nih tukang belikan nih...
gi beli kat PC Fair...dapat RM15 je...

close up lagi kat dia...cam bentuk mose pun de kan...

nih feature dia klu korang nak tau lah...hihi...
aku copy kat kotak je ye...korang pepandai lah translate...

USB 2.0 Hi-speed CLiPtec Card Reader
compatible with Win98/SE/ME/2000/XP/Vista dan Win7
Driver Free for Windows ME, XP, Vista dan Win7
4 Slots for multimedia type
SDHC Supported
USB High-speed transfer rate up to 480 Mbps
backward compatible with 1.1 specification
plug n play, hot swappable


1 comment:

MoH@zL4n said...

kenape la x nk belikan aku....
belikan la kau skali....
kan best...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...