My Members....

Jun 3, 2011

Nur Kasih The Movie....

salam...

sememangnya...aku n officemate wat girls day out...

last friday...owh seminggu dah rupanya...
aku gi tengok reramai citer tu...

korang layan dulu gambor nih...

mala pose gan tiket kami ber6...

haaa...tu aku lah nyer...tembab bebenor....

sebelum masuk wayang...makan dulu kenyang2...

nih aku lak berpose...korang rasa sape lagi tembam...


aku gi toilet dulu...sempat lak snap gambor kat toilet...

dlm wayang...sempat lagi...

nih cam tak rela jek ambik gambor...

citer NKTM...mmg superb lah...
mmg sesuai utk all mama n daddy gi tengok...

garapan citer pun best sesangat...
n korang yang rasa nak tengok kat umah sila beli cd original...
coz sangat berbaloi2...
pastu klu nak tengok tunggu anak tido dlu...
then tengok lah berdua je gan husband...
baru faham n menghayati skit...agak romantik gak citer nih...


citer mmg sedih aku pun mencurah2 air mata...
tapi mmg leh bagi TERBAIK DARI LADANG!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...