My Members....

Jun 10, 2011

Aisy First Book!!

salam...

mmg dah lama dah aku cari cloth book nih...

tetiba aku tengok ohbabygirlboutique jual..

so aku pe lagi...terus jek order...

ari isnin order.... ari rabu dah dapat dah...

cepat tul kan..

n mmg puas hati lah...

sangat best...n aisy pun ske jek bila aku tunjukan buku tu...

nanti aku ambk gambo masa aisy main gan buku ye...

ni nak tunjuk dulu apakah itu cloth book...

nih sampul yang aku terima..sangat teruja utk bukak masa nih...

nih bukti aku beli gan ohbabygirlboutique...

ha...tu dia..bertemakan jungle...

nih gambar dari belakang..sangat colorful kan...

ha...tu dia...croc, zebra, lion gan giraffe...



hehe...biasalah klu dah seorang ibu yg beli...of  coz ada selingan gak..
gap tight utk aisy...best2...harga hanya RM7 ++ jek...

korang2...jom lah bershopping online kat...

ohbabygirlboutique

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...