My Members....

Sep 26, 2014

Berposing di Pasir Gudang..

Assalamualaikum...

Sepetang di Pasir Gudang...
sebenornya gi umah mak cik aka muksu...
then umah dia mmg la dekat dengan laut...
so mari kita bergambar sakan...

gambar ni gelap pulak...
tapi bab2 awan tu cantik tu aku upload jugak...

arief n papa...

haa gambar tiga dara ni la yang paling banyak...

ni pkai camera hp...
lebih terang tapi gambo2 awan tu sume tak nampak dah...

memasing practise nak melompat...

melompat lebih tinggi la ye...

jeti ni paling dekat dengan umah muksu aku...
tapi tak de pemengan tepi...agak seram nak lalu dengan bebudak ni...

gambar dengan gopro...mmg cantik...
tengok la senyum lebor den tu...

mohd arief haiqal...

the comel ambik gambo...
aku sibuk ambik gambor tetiba en. hubby pun ambik gambar sama...
tu la hasilnya...

i loiiikeee.....


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...