My Members....

Dec 15, 2009

Penang Part 2

salam...

Pada 12.12.2009 berlansunglah majlis perkahwinan sebelah lelaki bagi Fiza n Faiz...so around kul 2.00 pm kitaorang pun sampai kat Dewan Serbaguna Sg. Bakap, 14200 Sg. Jawi, Seberang Perai Selatan, Pulau Pinang..sampai dengan kompang sume then kitaorang pun pe lagi makan tak hingat dunia ar...memang ms tuh gah lapa giler..plak tuh sedap lak lauk2 nyer...yum yum yum...sampai tak sempat nak snap gambar ms makan tuh...then biasalah bergambar dengan pengantin...n pengantin basi ni pun nak bergambar gak...so tak yah lah nak membebel banyak2...layanz pic kat bawah ni...



pose bersama kete pengantin...



one of d flower gals...chumel sungguh..



hubby n me pose dlm bus..



kompang masa ni kuat tul...sampai dalam dewan diaorang msuk..pergh...
pengantin cover yer...




fiza n faiz...



with all flower gals n boy..



mummy in law, k.long, k.ina, mak usu n me..



k.cik n a.cik, a.lie, hubby n me..say cheese!!!



amy..ni lah meja vip...dah lapar dah ni..yum yum yum...gan air jagung...



flower gals...aini, yasmin n nazrin..



iqmal, ayuni n qaseh..cute tul diaorang nih..



pengantin lama pun nak ambik gambo gak...hehe..teringat lak time kita ye b... ; )



bergambar gan pengantin..



hubby pose khas utk putri dia..hehe




smile baby...


kitaorang pun gerak lek dalam kul 6 petang after jalan2... then sampai umah around kul 5 pagi...huh penat nyer...trus tido.................the end..



Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...