My Members....

Mar 27, 2010

Selamat Hari Polis

Salam...

Ok ari polis pun dah lepas...n tah naper beberapa hari ni tak de mood lak nak berbloging...so blog ni pun sunyi tanpa sebarang entry...em...so ni nak citer beberapa pic yang sempat aku hambik sempena ari polis kat Dataran Bandaraya Johor Bahru...


buku aturcara nyer...dah naper ronyok2 coz aku wat kipas...panas tuh...


ni kawalan kehormatan...first time wat pompuan...


ni tiqa n mala...officemate aku lahyer...Tiqa wat persembahan karate (pecah genting lahnyer..nasih tak pecah muka orang ...kui kui kui..)...Mala lak antara kawalan kehormatan bagi hari polis tuh..so 2 ni kira org penting bagi memeriahkan majlis lah...

k.sha, aku n k.su...ni lah kitaorg...

ni persembahan yang orang semua tunggu2...



ni lak moto tuh lompat beberapa buah kereta kancil polis...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...