My Members....

Feb 17, 2010

SnOOkeR Ker?

Salam...

alkisahnyer masa menyambut hari jadi nazrin ari tuh...sempatlah hubby n me main snooker ker pool ker aku pun tak tau...tapi yang penting benda tuh de kat umah mak mertua ku n aku just try to enjoy mainan yang first time in my life aku cuba...ok lah...dok tonjol2 bola tuh then masuk kat lubang n aku dah rasa cukup terror n puas hati walaupun aku kalah..huhu..

hubby bersiap sedia menyusun bola...eh benda tuh pe ek billard ker? tah la..


dah terabur dah pun bola tuh..huhu

bersama bahan yang digunakan utk menonjol bola..huhu


tengok gaya hubby tuh cam pro tau...sememangnya you the best...


hehe...tergelak2 coz dengan bola putih skali aku masukan...haha...terlebih teror lah plak...


hubby sememangnyer pemenang lah nyer...eh jam snoker tuh pun de ar...wah...


setelah kepenatan duk kat seat racing lah plak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...